учитель
історії та правознавства,
філія
«Журавлинська ЗШ – НВК»
УРОК ІСТОРІЇ З МУЛЬТИМЕДІЙНОЮ
ПІДТРИМКОЮ.
РОБОТА НАД ІСТОРИЧНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ
«Уроком
із мультимедійною підтримкою» називається урок, де мультимедіа використовується
для посилення навчального ефекту. На такому уроці вчитель залишається одним з
головних учасників освітнього процесу, часто і головним джерелом інформації, а
мультимедійні технології застосовуються ним для посилення наочності, для
підключення одночасно декількох каналів подання інформації, для доступнішого
пояснення навчального матеріалу. Технологія
опорних конспектів В.Ф.Шаталова набуває абсолютно нової якості, коли на екрані
в заданому режимі з’являються фрагменти «опори».
Наприклад, при роботі з історичними джерелами,
використовуючи звичайні паперові таблиці, вчитель закриває (перевертає)
підготовлену наочну допомогу, щоб подати її у необхідний момент. Це украй
незручно, забирає у вчителя час( до 30% часу) та порушує темп уроку. Засоби
мультимедіа надають вчителю можливість представити необхідне зображення з
точністю до миті у будь-який
момент.
9 клас.
Етап уроку: робота з історичними джерелами.
Очікувані результати:
учні повинні:
-
з’ясувати причини селянської реформи
1861 року в Наддніпрянській Україні;
-
охарактеризувати її основні положення та особливості здійснення;
-
з’ясувати позитивні і негативні риси, визначити характер і
значення реформи;
-
вчитися встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, працювати з джерелами інформації;
-
навчатись знаходити потрібний історичний матеріал, працюючи з інтернетом;
-
зрозуміти, що в наш час робота (не лише на уроках) виконується швидше і якісніше, якщо
використовувати інформаційні технології, але людина залишається головною
фігурою в цій роботі;
- цікавитися історією своєї Батьківщини.
0 коментарі:
Дописати коментар