RSS

Говорун Ярослав Петрович

учитель історії та правознавства,
філія «Журавлинська ЗШ – НВК»

УРОК  ІСТОРІЇ З МУЛЬТИМЕДІЙНОЮ ПІДТРИМКОЮ.
РОБОТА НАД ІСТОРИЧНИМИ  ДЖЕРЕЛАМИ

«Уроком із мультимедійною підтримкою» називається урок, де мультимедіа використовується для посилення навчального ефекту. На такому уроці вчитель залишається одним з головних учасників освітнього процесу, часто і головним джерелом інформації, а мультимедійні технології застосовуються ним для посилення наочності, для підключення одночасно декількох каналів подання інформації, для доступнішого пояснення навчального матеріалу.  Технологія опорних конспектів В.Ф.Шаталова набуває абсолютно нової якості, коли на екрані в заданому режимі з’являються фрагменти «опори».
 Наприклад, при роботі з історичними джерелами, використовуючи звичайні паперові таблиці, вчитель закриває (перевертає) підготовлену наочну допомогу, щоб подати її у необхідний момент. Це украй незручно, забирає у вчителя час( до 30% часу) та порушує темп уроку. Засоби мультимедіа надають вчителю можливість представити необхідне зображення з точністю до миті у будь-який момент.
Тема уроку: Селянська реформа в Наддніпрянській Україні.
9 клас.
Етап уроку: робота з історичними джерелами.
 

 

 

 

Очікувані результати:
          учні повинні:
-           з’ясувати причини селянської реформи 1861 року в Наддніпрянській Україні;
-          охарактеризувати її основні положення та особливості здійснення;
-           зясувати позитивні і негативні риси, визначити характер і значення реформи;
-          вчитися встановлювати причинно – наслідкові звязки, працювати з джерелами інформації;
-          навчатись знаходити потрібний історичний матеріал, працюючи з інтернетом;
-          зрозуміти, що в наш час робота (не лише на уроках)  виконується швидше і якісніше, якщо використовувати інформаційні технології, але людина залишається головною фігурою в цій роботі; 
-   цікавитися історією своєї Батьківщини.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментарі:

Дописати коментар