RSS

Александрова Світлана

вихователь групи продовженого дня,
НВК "Голованівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Т.Г.Шевченка-гімназія"

КОЛЕКТИВНО ТВОРЧІ СПРАВИ У ГРУПІ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

          Колективні творчі справи — це перш за все повноцінне життя старших і молодших, вихователів і вихованців, і в той же час їх спільна боротьба за покращення навколишнього життя. В цьому житті, в цій боротьбі педагоги виступають як старші друзі дітей, діючі разом з ними і попереду них. Суть кожної справи – турбота про свій колектив, один про одного, про оточуючих людей, про далеких друзів.
       У кожній колективній творчій справі (КТС) вирішується багато педагогічних завдань, проходить розвиток колективних, демократичних основ життя, самостійності, ініціативи дітей, самоврядування, активного громадянського відношення до людей і оточуючого світу. КТС, збагачуючи колектив і особистість соціально цінним досвідом дозволяє кожному проявити і вдосконалити кращі людські задатки і здібності, потреби і відношення. КТС – це спосіб організації яскравої, наповненої трудом і грою, творчістю і товариськістю, мрії і радості життя . Сила кожної КТС в тому,що вона потребує спільного пошуку, дає йому поштовх і відкриває для нього широкий простір. Тому в кожній із цих справ - гнучка форма і багатий, різноманітний зміст, нестандартні варіанти.
      Проектна технологія ефективний спосіб розвитку креативності (обдарованості) учнів. Крім того, робота над проектами - це захоплююча, цікава і цілком посильна для дітей організація науково - дослідницької діяльності вчителя і учнів.

Проект «Лимонарій на вікні»

Мета: виховання в дітей естетичних смаків, спрямованих на любов до природи, збереження її багатств; виховання працелюбності, творчості; розвиток мислення, спостереження за особливостями росту та розвитку рослин;формування колективізму серед однолітків; відповідальність за доручену справу. 
  

      Навчальна мета передбачає формування системи уявлень і понять про предмети та явища природи, взаємозв'язки й залежності між ними; уміння застосовувати набуті знання і навики у практичній діяльності.
       Діти дізналися про значення цитрусових в житті людини:
v очищують повітря
v зміцнюють імунітет
v знижують втомлюваність
v підвищують працездатність                                 
v плоди мають гарний смак та аромат
v рослини мають вигляд гарного декору
    Під час проекту навчилися вирощувати рослини цитрусових з кісточки та  доглядати за їх ростом, розвитком.
    Цитрусові вразили учнів видовою різноманітністю та формою плодів, що не може залишити байдужими ні дорослих, ні дітей.

Проект «Бузок у кошику»
     Мета:ознайомити учнів з історією виникнення бісеру,з різноманітністю виробів з бісеру; розвивати творчі здібності,дрібну моторикурук, посидючість; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак.
      Бісер уперше почали використовувати у Стародавньому Єгипті. На території України став відомий з часів Київської Русі та набув особливого поширення у VIII-XI ст. Прикрасами з бісеру оздоблювали головні убори, їх вплітали в коси,носили на грудях,шиї,руках,із бісеру виготовляли сумочки, гаманці, картини, ним прикрашали меблі.
     Творча робота учнів «Бузок у кошику» взяла участь у Всеукраїнському «Конкурсі саморобних подарунків» організованому дитячім журнало «Професор Крейд».




       Під час підготовки до «Свята зустрічі Весни» учні із бісеру виготовили підсніжники та привітали ними своїх матусь та бабусь.


Проект «Новорічна красуня власноруч»

    Мета: розвивати творчу уяву, фантазію, охайність; виховувати почуття прекрасного, любов до природи.
    Такі вироби можуть стати чудовим подарунком рідним, близьким, друзям під Новий рік.
   

  Під час роботи над проектом учні дізналися про традиції святкування Нового року, цілющі властивості ялинки, хвоя,шишки ,смола та молоді гілочки якої використовується для виготовлення ліків, а також для виробництва кремів. Цінною є деревина,яку використовують у будівництві,а також для виготовлення музичних інструментів.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментарі:

Дописати коментар